Dolce Vita

sâmbătă, 20 octombrie 2007

Raphael... Cuando tu no estas



No se si el mundo es el de siempre
Pero yo lo veo diferente
Cuando tu no estas
Cuando tu no estas
No se si brillan las estrellas
Pero yo me encuentro entre tiniembas
Cuando tu no estas
Cuando tu no estas
Cuando tu no estas
No tengo nada
No me queda mas que mi dolor
Por eso envidio al mar que tiene agua
Y al amanecer que tiene al sol
Nada soy sin Laura
Solo estoy sin su amor
Nada soy sin Laura, sin Laura
Sin Laura, sin Laura, sin Laura
No se si es todo como antes
Pero a mi me falta como el aire
Cuando tu no estas
Cuando tu no estas
No se si brilla igual la luna
Pero yo la noche veo oscura
Cuando tu no estas
Cuando tu no estas
Yo te busco a ti bajo las hojas
Que cayendo estan cerca de mi
Al otoa±o gris lleno de sombras
Le preguntare que fue de ti
Nada soy sin Laura
Solo estoy sin su amor
Nada soy sin Laura, sin Laura
Sin Laura, sin Laura, sin Laura
Sin Laura
Sin su amor

Versuri de aici

http://www.lyricsdownload.com/raphael-cuando-tu-no-estas-lyrics.html


Am vazut filmul cu biografia lui cand eram copil... foarte copil... Multi ani de-atunci m-am gandit ca daca voi avea o fetita se va numi Laura. Pana intr-acolo incat scriam diverse chestii pentru ea, pentru viitoarea mea fiica, mesaje, in caz ca n-o sa fiu mereu alaturi de ea sau ca maturitatea o sa ma faca sa nu mai inteleg anumite stari prin care ar trece ea...

Acum nu-mi mai place numele si imi doresc sa am un baiat. Dar melodia inca ma rascoleste. Ca atunci cand am auzit-o prima data. Poate si pentru ca stiu povestea...

7 comentarii:

paolo spunea...

extraordinar!!!Caut acest film de vreo 10 ani...crezi ca m-ai putea ajuta daca il ai?adresa mea de mail este paolo_constantin@yahoo.com si id messenger paolo_constantin.multumesc mult

paolo spunea...

buna!ma numesc Paul si sunt din Brasov.Caut filmul acesta de 10 ani aproape..as fi extrem de fericit daca as intra in posesia lui.daca ai putea sa ma ajuti adresa mea de mail este paolo_constantin@yahoo.com si id de messenger paolo_constantin.multumesc mult

Annie spunea...

E clar ca il vrei, ai trimis 5 mesaje pana acum:) Imi pare rau, dar nu te pot ajuta. Am vazut filmul acum multi ani si l-am tinut minte pentru ca m-a impresionat drama lor si pentru ca sunt foarte atrasa de biografii. Daca il gasesc, stiu unde sa te anunt;)
p.s. welcome to my blog;)

Annie spunea...

M-am documentat:)
Filmul se numeste "Cuando tú no estás" (1966), scenariul si regia sunt semnate de Mario Camus. Raphael si-a interpretat propriul rol, iar in rolul Laurei a jucat Margaret B. Peters. Exista mai multe secvente pe youtube.

http://www.youtube.com/results?search_query=Cuando+t%C3%BA+no+est%C3%A1s+raphael

Incearca sa cauti pe dc++ , daca ai cum...

Anonim spunea...

Si eu am cautat de mult melodia si filmul...se pare ca de acolo mi se trage numele...Ma bucur tare de tot ca l-am gasit!

Annie spunea...

@Laura: Mai stiu o Laura al carei nume "s-a tras" de la acelasi personaj:)
Ma bucur si eu ca le-ai gasit (filmul si, implicit, melodia). Take care si te mai astept la o limonada, AnnieTime!;)

Anonim spunea...

Si eu ma numesc Laura, tot din cauza acestui film si a lui Raphael!!! Mama era foarte indragostita de el:-)))...am ajuns si eu sa-i cunosc muzica si sa-l apreciez... am vazut si filmul cu mult timp in urma (inca il mai caut pe diverse site-uri sa-l downloadez)...daca-l gasesc va dau de stire...pupici