Dolce Vita

marți, 30 octombrie 2007

La metrou...


Ora 12:59
Am ajuns la Unirii. Urc scarile si o iau ca de obicei spre pasajul ce leaga Unirii 1 de Unirii 2. Aglomerat. Foarte. Asa ca pasii sunt mici si rari si am timp sa admir in voie afisele cu filme si aproape citesc in intregime un articol din noul numar al revistei "Psychologies", expus mare, mare vis-a-vis de mica patiserie (singura de la Unirii fara laborator propriu in spate, cea de langa cabinetul medical al muncitorilor de la metrou). Nu prea inteleg de ce e atata imbulzeala, am mai prins aglomeratii in zona, dar nici chiar asa...
In spatele meu, trei tipi discuta despre problema care ne preocupa pe toti.
"-Ce-i frate aglomeratia asta?! Parca ar fi blocaj pe autostrada, dar acolo sunt masini imbulzite, nu oameni!
- Da, bai, dar masinile nu's conduse tot de oameni? (facuse descoperirea secolului)
- Pai si noi ce stam aici, hai pe scara normala, ce trebe musai sa o luam pe asta rulanta? Aglomeratia se naste din lenea umana, bai, ca stau oamenii la rand sa mearga scarile cu ei, in loc sa faca putina miscare!
- Stai mai aici, nu vezi ca nici pe-acolo nu se inainteaza?
- Da' de ce nu merg, frate!?!
- Ma' asta! Daca un om cade si isi rupe piciorul, nu-i normal sa se adune lumea, ce faci, treci peste el, nu te opresti?
- Nu si-a rupt ma nimeni nimic. Uite ca incep sa mearga...
- Bai... presimt ca azi o sa-mi mearga bine. Azi-dimineata m-am intalnit cu Pissy pe strada! Stii, Pissy, aia de care am fost indragostit eu vreo doi ani, in liceu.
- Doi ani, ma, esti nebun?!
- Da mai, dar ea nu stia, nu i-am spus nimic.
- De ce, erai timid?
- Da.
- Mare prost. Si-acum, ce zicea? Cum mai arata?
- N-am vorbit cu ea. E frumoasa! E buna rau, ma! Of, Pissy, Pissy!..."
Intre timp ajungem la scari si le descoperim blocate. O iau inainte, dar la un moment dat ii aud din nou in spatele meu:
" - Nu te pricepi mai la fete, trebuie sa stii sa vorbesti cu ele, nu sa le privesti ca inecatul!
- Bine ma ca te pricepi tu!"
Dupa care intra in depasire. Le dau prioritate, sunt curioasa sa descopar si vreun defect fizic, o gafa vestimentara, ceva ce ar motiva mai bine lipsa succesului la fete. Cel care suspina dupa Pissy e imbracat in trening "de fash", bleumarin, are un fel de ghiozdan gri in spate si e incaltat cu niste chestii care nu sunt nici adidasi nici pantofi, de culoare maro, foarte, foarte prafuite. Are parul tuns scurt, uns si foarte dezordonat. Ma intreb daca asculta Tiesto, Pagal... Neah, nici o sansa. Probabil in capul lui e o selectie de manele, 3 sud est, Animal X, Cristina Rus, poate si ceva Heaven. Iar Pissy, dupa porecla, mai mult ca sigur are piercing in buric, suvite blonde si unghii false, poarta bentite roz, margele de plastic si inele de aur - si viseaza sa se marite cu un fotbalist care sa o duca in Dubai, la Mamaia si in Grecia. Dar probabil are parte de unul care se incalta exclusiv cu Nike si o plimba cu masina imprumutata seara de la parinti.

Nici nu-i de mirare ca n-ai indraznit sa-i spui o vorba don'soarei Pissy, mai omule! Nici nu cred ca a stiut vreodata ca existi! Poate ca e mai bine asa, pentru tine;)

2 comentarii:

Blackcriss spunea...

Pure Evil !
Just perfect !

Blackcriss spunea...

Pure Evil !
Just perfect !