Dolce Vita

marți, 16 octombrie 2007

moi cesar 10 ans et demi




"Moi César, 10 ans 1/2, 1m39 "

http://www.imdb.com/title/tt0314390/

Aseara am vazut intamplator acest film pe TVR2 si mi-a placut la nebunie.

1. Pentru personajul principal, Jules Sitruk, un baietel adorabil care joaca super si care se va transforma in curand intr-un tip f misto, i can tell. Hmm, e nascut in 1990, deci are acum 17 ani... o sa caut imagini sa vedem cum s-a transformat;)

Ta daaa: http://julessitruk.little-stars.info/site/

Chinese?:)

2. Pentru Maria de Medeiros, sau Chantal Petit, cum se numea in film, gravida, delicata cum o stiu deja din multe filme (ramane memorabila pentru rolul Anais Nin in "Henry si June"), cu chipul ei de bibelou... Oare cum indrazneste cineva sa o atinga fara teama ca o sa se sparga?

3. Pentru ANNA KARINA, in ultimul ei rol, cred... Transformata total, punk like, scary somehow, dar cu aceiasi ochii minunati, aceeasi voce, aproximativ aceeasi silueta - in rolul Gloriei, probabil scris special pentru ea. O stiu frumoasa, aproape perfecta, vulnerabila, imposibil sa nu faci o pasiune pentru ea - din videoclipuri si filme vechi... A fost poate mai iubita decat B.B. si M.M... Acum, avea pielea ridata... Ce urme nedrepte lasa anii pe fetele idolilor de carne...

Scenariul mi-a placut foarte mult (cu mici semne de intrebare asupra cugetarilor cam prea adanci pentru un baietel de 10 ai, cred eu...), finalul... ca de poveste ieftina, dar nu ma asteptam sa ma rascoleasca sau sa plang, a fost un happy end dorit. M-am bucurat pentru toate cuplurile (re)formate, dar mi-a placut in acelasi timp si modul in care Gloria s-a insinuat in sanul a trei familii... De unde nu avea pe nimeni... Sper ca in realitate e mai fericita:)

Anyway, filmul va fi in reluare peste aproximativ o ora... Imi place uneori sa revad un film care mi-a placut, sau sa recitesc o carte care m-a impresionat, sa vad daca retraiesc aceleasi stari, ce detalii noi descopar... Cam curand, sa-l revad chiar a doua zi (noapte:P), dar... i'm curious enough:)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am vazut si eu o parte din film, ca m-a luat somnul. Super tare! Iar pustiul e adorabil.

Annie spunea...

Intr-adevar, e un film care merita vazut:)

Anonim spunea...

1.si eu am dvd cu filmul asta . l-am vazut de 8 ori . imi place la nebunie . " pentru a fi rigurosi cred ca totul a inceput miercuri . maia ia spus lui tata sa nu vin si eu , dar tata nu a ascultat-o niciodata pe mama [...]"
2.personajul principal , cesar petit , sau pe numele lui real jules sitruk e idolul meu , s-a nascut pe 16 aprilie 1990 , campion la karate si kunk fu ., e frumos foc .
3.josephine berry , sau sarah degaldo in film , o iubesc forate tare .
4.imi place cum joaca gloria ( anna karina) si chantal(maria de mederios)
5. filmul e foarte haios si de face sa-l vezi iar , si iar, si iar