Dolce Vita

luni, 28 ianuarie 2008

Poupee De Cire, Poupee De Son

Pentru ca nu suntem ce suntem, ci ceea ce cred ceilalti ca suntem. Eu sunt ce vreau eu sa fiu. AnnieTime. The LonelyDreamer. There is not much I can do for myself. Only few things, actually... One of them is trying to become my friend. I really do need a friend like me. Someone who can make me feel safe, don't matter what. Someone I can trust. Someone who understands without judging and questioning. Someone who's trying to find answers and stays there even if I'm wrong, even if I'm lost, even if I don't deserve it. Someone who knows when I'm scared. Someone who cares. Someone who can see my story, inside and outside. Everything should be easier with someone like this beside me. But there is only one me and I can't split in two, in order to give myself what I need. Or... can I? Oh, I don't have to... I only have to remain who I am and correct what I see is wrong. I cannot live my life yet (you can see in this song why:P), so I'm trying to help others live without regrets.

So... Anniething I can do for you?




Je suis une poupée de cire, une poupée de son
Mon cœur est gravé dans mes chansons
Poupée de cire, poupée de son
Suis-je meilleure, suis-je pire qu'une poupée de salon?
Je vois la vie en rose bonbon
Poupée de cire, poupée de son

Mes disques sont un miroir dans lequel chacun peut me voir
Je suis partout à la fois brisée en mille éclats de voix

Autour de moi, j'entends rire les poupées de chiffon
Celles qui dansent sur mes chansons
Poupée de cire, poupée de son
Elles se laissent séduire pour un oui, pour un non
L'amour n'est pas que dans les chansons
Poupée de cire, poupée de son

Mes disques sont un miroir dans lequel chacun peut me voir
Je suis partout à la fois brisée en mille éclats de voix

Seule parfois je soupire, je me dis: "À quoi bon
"Chanter ainsi l'amour sans raison
"Sans rien connaître des garçons?"
Je n'suis qu'une poupée de cire, qu'une poupée de son
Sous le soleil de mes cheveux blonds
Poupée de cire, poupée de son

Mais un jour je vivrai mes chansons
Poupée de cire, poupée de son
Sans craindre la chaleur des garçons
Poupée de cire, poupée de son

Versuri preluate de aici.

3 comentarii:

Divis0R spunea...

Desi urasc cu pasiune limba franceza, si nu am inteles nimic din titlu, nici din versuri, totusi mi s-a parut interesanta prima parte a textului. Si totusi, as vrea sa iti spun ca gresesti. Cauti ce nu exista. Nu exista nimeni ca tine, pentru ca asa ne-am nascut, unici. Insa exista persoane in aceasta lume care sa te completeze. Pentru ca, iar, asa ne-am nascut, incompleti. Toata viata cautam sa devenim intregi, sa umplem golurile din viata noastra. Unii cauta sa faca asta prin ei insisi, dar fix atunci cand cred ca au acoperit tot, descopera ca au in interior un gol imens, intunecat. Pentru ca nu mai are pe unde sa intre lumina. Incearca sa devii completa prin tot ceea ce te inconjoara, prin prietenii tai, prin toti oamenii cu care intri in contact. Nu incerca sa acoperi tot, unele minusuri pot arata chiar bine.

Annie spunea...

Multumesc pentru comentariu, divis0r.:) Stiu ca ai dreptate. Stiu ca exista persoane pe care le-as putea lasa sa incerce sa ma completeze.:) Deocamdata stagnez la partea cu "ma completez prin ceea ce ma inconjoara". Iar acele minusuri pe care vreau eu sa le completez nu arata bine. Cele care ma definesc si imi plac vor fi pastrate.:)

juLie spunea...

cat de frumoasa e melodia.. :x