Dolce Vita

luni, 21 ianuarie 2008

I'm not free yet... but soon...


Dupa toate dedicatiile de despartire pe care i le-am facut, inclusiv aici, dupa ce m-am hotarat de atat de multe ori sa il las in urma si sa-mi vad de viata mea, din care stiu, mi-e din ce in ce mai clar ca nu are de ce sa faca parte, fara sa ma faca sa sufar, intr-un fel sau altul, constient sau nu, dupa ce m-am prostit in incercarea de a amesteca aici versuri albe cu aberatii bazate pe simturile altora, dupa toti anii astia... inca ma intorc la el. Nu pot sa inteleg de ce. Oare chiar sunt masochista? Sau numai idioata? Proasta. Cretina. Tembela. Inconstienta.
Nu mai am ce sa-i dovedesc. Nici mie nu mai am ce sa-mi dovedesc.
Si-atunci de ce sunt atat de vulnerabila? De ce, cand vine vorba de cei dragi, stiu sa le spun ca gresesc, ca se agata de fire de paianjen, mult prea fragile ca sa-i tina, iar cand vine vorba de mine, de viata mea, de povestile din ea... sunt carpa. De ce, cand ii vad pe altii prabusindu-se, ii pot tine de mana si sprijini, iar cand vine vorba de mine imi calc orgoliul in picioare?
De ce, desi ii vad toate defectele, stiu ca nu e pentru mine si ca n-o sa gasesc niciodata calea de a-l face fericit, fiind in acelasi timp si eu demna, inca ma incapatanez sa caut o solutie... De ce imi pasa daca ii este bine, cand lui nu-i pasa de nimic? De ce renunt la lucruri importante pentru mine, doar pentru... habar n-am nici eu pentru ce...
Pentru ca sunt proasta.
Si stiu bine ca prostia se plateste.
Nu il pierd doar pe el... M-am pierdut si pe mine, mai demult.

5 comentarii:

Matthew spunea...

Beautiful.

Annie spunea...

Man, I don't know who you are, but this post it's tellin' that I'm bleeding inside, i'm more than hurt by my own fault, and you think that's beautiful???
Now, either that's really mean and you like having fun with other's pain, or you were only talking about the picture... So, which one is it?

aripi de inger spunea...

ma regasesc cumva,undeva in cuvintele tale...doare atat de tare cand inceteaza sa-i mai pese iar tie sa-ti pese si mai mult.doare sa vad ca sunt manipulata constient ier eu nu fac nimic sa impiedic asta...doare cand realizez ca ma complac.ma doare.
sper ca n-am ranit amintiri indraznind sa ma compar

Annie spunea...

It's ok. Amintirile nu pot fi sterse, asa ca nu le trezesti, sunt mereu acolo, incerc doar sa le indepartez din cand in cand ca sa nu cedez si sa ma pot ocupa de altceva...
Imi pare rau ca si tu suferi. Is there AnnieThing I can do for you?
Scrie-mi pe mail daca vrei sa vorbesti despre asta. Sper ca o sa treaca usor.:) Take care!

Unknown spunea...

cat de cunoscut imi suna... atat de cunoscut incat imi aminteste de mine cea de acum 3 zile, cea de acum 2 zile si cea de azi...