Dolce Vita

joi, 17 ianuarie 2008

I'm Sleepless in Bucharest si ascult Duke Ellington...



Nu gasesc Chloe - Duke Ellington si mi-ar placea foarte mult sa o ascult...
Cei care au citit "Spuma zilelor" de Boris Vian inteleg poate de ce am aceasta noua obsesie. Ascultam si inainte Duke Ellington (avem aceeasi zi de nastere:D... 29 APRILIE... mai sunt si altii vrednici de apreciere, nascuti in aceeasi zi - Michelle Pfeiffer, Uma Thurman, Daniel Day Lewis, Jerry Seinfeld si Floooooriiin Calinescccuuuu). Insa acum vreau sa ascult in mod special Chloe...
Ei, o sa o gasesc, sooner or later, i'm a smart girl.:)


later edit: am gasit Mood Indigo:)

4 comentarii:

Anonim spunea...

merge foarte bine combinat si cu Ella Fitzerald

desi eu prefer mai mult jazz-ul de dupa '90 :P

Annie spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Annie spunea...

Da, am ascultat si cu Ella.:) Ascult si jazz de dupa '90... De fapt, ascult aproape orice gen.

Vladimir spunea...

very nic3 :)