Dolce Vita

miercuri, 7 noiembrie 2007

The story of us....


"Adorm cu gandul la tine", imi scriai
Stiam atunci ca asa e,
Tu nu m-ai fi mintit.
Vorbele tale aveau aroma de vanilie
Si zambeam linistita.

"Mi-e dor de tine", imi scriai
Desi trecuserea doar trei zile
De absenta.
Gandurile tale rataceau printre castani,
Iar ale mele printre ale tale.

"In curand voi fi langa tine", imi scriai
Ca si cum ai fi fost plecat departe
Si urma sa te intorci.
Eu credeam fiecare cuvant
Si asteptam cuminte langa ploaie.

"Doar nu crezi in busuioc", mi-ai scris
Cand nu te-am visat.
Credeam doar in tine si in mine
Si in ritmul de vals in care imi imbratisai privirea
Cu gust de ciocolata amara si mandarina.

"Nu s-a intamplat nimic", imi scriai
Desi trecusera saptamani
De absenta.
Stiam ca minti, dar n-aveam alt raspuns
Si am cautat un felinar in ceata.

"Imi pare rau", imi scriai
Cu iz de lacrima si scanteie
Intr-un amurg de septembrie.
Simteam amestec de violet si aquamarin,
Dar am inchis ploaia intr-o cutie de ceai verde.

"O sa-ti para rau", imi scriai
Razbunator si vinovat in acelasi timp.
N-aveam timp sa-mi pese,
Aveam iasomie in par si miere pe buze
Pentru alt vis.

Niciun comentariu: