Dolce Vita

luni, 12 noiembrie 2007

Shhhh... ascult.



Imi curge lava fierbinte prin vene
Simt cum inoata prin ea pestisori aurii
Din aceia care indeplinesc dorintele.

Aud vag soapte in mine
Dar stiu ca pestii nu pot sa vorbeasca.
Si totusi cineva imi scrie sub piele
Sub sanul stang: "Il iubesti, il iubesti, il iubesti!"
Repeta obsesiv, nu inteleg de ce
Eu stiu mai bine. Nu pot iubi.
Ignor penita care zgarie si gadila in acelasi timp
Pe sub pielea mea de hartie cerata.

Desculta pe gresia rece
Simt cum frigul urca in mine
Si omoara toti pestii. Adio, dorinte!
Unul, mai mic, s-a ascuns in ochiul meu stang
In care se reflecta o raza de lumina...
S-a inselat. A crezut ca e foc adevarat.
Ce pesti ciudati sunt acestia
Care inoata numai in foc viu!?
Dorinte personificate,
Care se pot implini singure.
Il vad in oglinda cum se zbate,
Imi arde fruntea...
Febra asta o fi cautat-o in capul meu?
"Il iubesti, il iubesti, il iubesti!"
Incearca sa ma convinga, cu ultimele puteri!
Nu cred nimic. De ce ma minte?


Imi spal fata cu apa rece, rece
Imi intra in ochi si stinge focul artificial.
Unele dorinte nu trebuie sa se implineasca.

Ma intorc in patul meu. Nu mai aud nimic in mine...
Dar alaturi respira el.
Oare pestii din el ce soptesc?

Niciun comentariu: