Dolce Vita

vineri, 16 noiembrie 2007

I want a Chanel Chance;)




Coco (Gabrielle Bonheur) Chanel credea in sansa pe care ti-o creezi singura. Parfumul Chance by Chanel este perfect pentru femeia spontana, imprevizibila, optimista, indragostita de viata (conform www.live.chanel.com), invaluind-o in note de mosk alb, vanilie, iasomie, vetiver, patchouli, hiacinth, citrice, ambra... Am testat parfumul in seara asta si mi-a dat o stare extraordinara, in ciuda faptului ca eram foarte obosita.
Am mai testat de curand XX - Hugo Boss, IN2U - CK, si - desi eram convinsa, poate din cauza titlului si a casei producatoare, ca Love in Paris - Nina Ricci este dulce si prea siropos/romantic pentru gustul meu, (hmmm... acum multi ani imi placeau totusi Deci Dela si Premiere Jour), ei bine, am incercat, nu stiu de ce, dintr-un impuls, si Love in Paris. Love it. It's not me right now, but, hopefully, soon:)
In schimb, un parfum care, dupa titlu, prezentare si compozitie parea perfect, anume Silver Rain - La Prairie, m-a dezamagit total. Intotdeauna mi-a placut cum miroase aerul dupa ploaie, in reactie cu pamantul umed, iarba curata, pervazul meu...
Daca intr-o zi voi face un parfum, se va numi, maybe, After Rain - si va mirosi asa. Si a regina noptii, iasomie, tuberoza, frezie, orhidee alba, mosc, putina vanilie, putin santal, eucalipt, floare de portocal, lemon grass, verbina, bambus, ceai verde... A alb sau silver metal, albastru, verde si violet. Iar sticla va avea forma de picatura de ploaie strivita de geam, strabatuta poate de o raza de soare, cu un vis de curcubeu pe fundal...

Pana una alta, sunt absolut cucerita de Chanel Chance. I'm gonna take that chance and make the most of it;;) I think it's time...

p.s. Mi-ar placea sa poata fi simtit din paginile blogului... La urma urmei, scriu pe pagini ingalbenite de hartie cerata, ar trebui sa capteze mult timp aroma incheieturii mele, dupa ce le-am atins cand scriam. Poate ar trebui sa se simta si mirosul de cerneala neagra sau violet, sa se stie ca stiloul cu care am scris este my precious Mont Blanc si ca dupa ce fiecare pagina va fi rasucita sub forma de papirus si sigilata cu initialele mele, vor fi depuse toate spre pastrare in cutii cilindrice cu interiorul din red silk iar exteriorul din dark brown leather.

3 comentarii:

Audrey spunea...

imi place ideea cu bloguri parfumate.ar fi frumos sa te invaluie fiecare cu cate o aroma. :)
nu stiu inca cum miroase Chanel Chance, dar parfumul meu preferat e de la Bvlgari. De fapt, tot ceea ce e de la Bvlgari imi place.
imi place cum scrii;)

Annie spunea...

Mercik, Natty. Mie de la Bvlgari imi place Omnia Christaline si... imi place oarecum si Omnia Amethist (imi place si culoarea amethistului, am bijuterii cu amethist)... Nu cred ca mi l-as cumpara insa, pentru ca nu l-as folosi decat foarte rar.
Mi-a mai placut foarte mult GLAMOUROUS de la Ralph Lauren, dar pe pielea mea se indulcea la un moment dat. Chance insa este exact ce-mi trebuie acum:)

Anonim spunea...

mie imi place chanel-ul oricum...poate sa fie si draperie...fata-de-masa...apa plata sau bomboane de menta...go-go chanel...and wake me up before you go-go!!!