Dolce Vita

vineri, 2 noiembrie 2007

Because he called me...



Imi place melodia asta din mai multe motive, dar mai ales pentru ca intr-o seara m-a sunat El, in timp ce o ascultam. Si nu avea nici un motiv precis, doar asa, voia sa-mi auda vocea, sa-mi povesteasca ce-a mai facut... Ador genul asta de telefoane:)

De fapt, era varianta asta, fara Dorothee...





p.s. stiu, inca nu a nins, ieri a fost o imitatie de fulguiala. Inca e toamna, n-ar fi prea frumos sa cada frunzele o data cu fulgii de zapada...
p.s.2 melodia asta o ascultam in iulie:D Mereu am fost asa, vara pe plaja am tanjit dupa pom de iarna si ninsoare, iarna vreau sa lenevesc la soare. Mereu mi-am dorit doar ce stiam ca nu pot avea, sau e foarte greu de obtinut. Masochista in devenire:)
p.s.3 Iar acum, cautand melodia asta pe youtube, am gasit si alte melodii ale lui Salvatore Adamo. He's got himself a new fan:)

Niciun comentariu: