Dolce Vita

marți, 15 aprilie 2008

I wanna feel the smell of the wet green!!!




Ieri. Dimineata. Intre doua ploi. Racoare. Eu, grabita, pe drumul dintre casa si metrou. Intarziasem la serviciu, ca de obicei.

Am tendinta de a-mi tine respiratia atunci cand ma concentrez sau cand sunt stresata, asa ca la cateva secunde trageam cate o gura mare de aer proaspat. Minunat sentiment.

Gandesc: trebuie neaparat sa plec mai devreme maine, ca sa pot parcurge drumul asta plimbandu-ma, nu in graba, si sa ma bucur pe deplin de mirosul de verde umed. Era un amestec inefabil de senzatii: racoarea placuta, stropii de ploaie aveau aroma de primavara coapta, castanii infloriti miroseau divin, iarba avea cel mai frumos verde crud din lume, pomii cu flori roz se leganau in ritmul ploii (cei cu flori albe s-au cam scuturat deja si oricum mirosul lor ar fi fost dulceag, diferit)si, cel mai important, poate, eu stiam ca undeva, nu foarte departe, cineva ma iubeste.


(bonus: imagine cu parcul meu:P)

Senzatia n-a durat prea mult, parcurg cam in cinci minute drumul dintre casa si metrou... Deh! Cobor la metrou. Aglomerata vagauna. Dar aglomerata rau. Cu o zi inante revazusem un film din categoria haioase, dar adevarate, cu muuulti chinezi la metrou, inghesuindu-se ca sardelele sa incapa cat mai multi. Ei... intarziasem, asa ca am urcat, nu l-am mai asteptat pe urmatorul. O doamna urcase inaintea mea si am incercat sa pasesc incet, sa nu o imping. "Sunt o finuta", am gandit, "nu ma imbulzesc ca toti taranii si neghiobii"! Numai ca...
Exact atunci cand s-a anuntat "Atentie - se inchid usile", un individ care fugea pe scari aterizeaza langa mine. Mentionez ca eram atat de aproape de usa, incat imi feream usor geanta si maneca sa nu fie agatate intre usi la plecare. Tipul insa m-a impins "din zbor" si usa s-a inchis in spatele lui. A trebuit sa ma imping fara sa vreau in doamna din spatele meu.

Acu'i acu'!
Individul, ca la 25-28 de ani, era inalt fix cat sa-i ajung eu cu nasul la nivelul gurii. Eram cam la el in brate, deh, prinsa la inghesuiala, asa ca ma fortam sa nu-l privesc in ochii. Incercam sa intorc usor ba capul, ba privirea, spre ceilalti oameni-sardele din vagon. Si atunci se intampla ceva ce nu puteam anticipa! Individul CASCA! Da, da, serios, incepe sa caste, o gura mare cat o sura, iar eu cu nasul la nivelul gurii dumnealui! Cat pe ce sa ma muste de frumusete de nasuc supradimensionat.

Eu oricum tin la spatiul personal si nu suport ideea de a mi se respira pe fata, nici macar la cosmetica. Iubitul meu e singurul care are voie sa intre in acel spatiu. Si poftim nesimtire, individul asta complet necunoscut, (inaltut, saten, ochii caprui-verzi, casual/sporty:P) atenteaza la spatiul meu si cat pe ce sa-mi reteze varful nasului. In fine, inchide el gura inainte sa gandesc eu toate cele si nu apuc sa ma linistesc bine, ca il vad cum deschide a doua oara gura aia nesimtita ca si el!
Instincitv, dau un pas in spate! Moment in care simt ceva tare in locuri nepermise. Imi amintesc din fericire in timp util ca in spatele meu e o doamna, asa ca ceea ce am simtit trebuie sa fi fost umbrela dumneaei.

Gandesc: Cu atat mai mult trebuie sa ma trezesc la timp maine, ca sa ma pot bucura de mirosul de verde umed, inainte de a intra din nou la metrou, sa-mi caste nesimtiti in nas!

Ajung cu bine pana la Dristor. In pasaj iau un exemplar de 'Compact' - ziarul metroului:P si imi citesc horoscopul inainte de a ajunge sa schimb trenurile. E de bine. Zice ca ma iubeste. Nu-mi mai fac griji, daca scrie si in ziar!:P

19 comentarii:

Alex spunea...

Buna dimineata ! sper ca si azi sa fie verde ;)
kiss u.

Anonim spunea...

poti sa te plimbi si in graba?..cei cu flori albe sau scuturat;)

Annie spunea...

@Alex: Ce rapid ai bagat comentariu!!! Pe faza, ca intotdeauna.:D Buna dimineata si tie, verde si tie, kiss u si eu!:)

Annie spunea...

@Anonim: Iar comentezi ca sa te afli in treaba...:) Ce n-ai inteles?
Am spus eu ca ma plimb in graba? Am spus (scris) ca vreau sa plec mai devreme, ca sa nu ma mai grabesc si sa pot sa ma plimb pe drumul ala.

"sa parcurg drumul plimbandu-ma (pe viitor), nu in graba (ca acum)":)

Cat despre pomii cu flori albe, majoritatea s-au scuturat deja (hai acum intreaba-ma: pomii s-au scuturat sau florile?:P) si spuneam ca oricum ar fi mirosit altfel, mai dulce. Nu-mi zici si ca "stai asa, castanii de care spuneai ca tocmai au inflorit nu au flori albe?":D?

Cum spuneam (spuneai:P) mai demult, fiecare intelege ce vrea (si ce poate).:)

Take care!:)

p.s. Is there ANNIEthing you need? ANNIEthing I can do for you?:)

Garfield spunea...

un fapt divers si atat de multe senzatii... imi place mult postul asta...

gandeste frumos si ai grija de tine...

Alex spunea...

:)
Noapte buna acum !

Annie spunea...

@Garfield and Alex: 10x10x10x

Noapte buna, copii!:)

PAPICHULLOOO spunea...

Foarte foarte misto a doua poza, este facuta de tine? Parcul este Cismigiu?

Annie spunea...

Imagineaza-ti ca nu!:) Este I.O.R.
Si poza e de pe un site de imobiliare.:)

PAPICHULLOOO spunea...

Langa I.O.R stau si eu :)

Craiasa Zapezii spunea...

Super dragut postul! A reusit sa ma faca sa zambesc.

Annie spunea...

@Bogdan: I'auzi, suntem vecini! Mergem sa hranim ratele intr-o zi.:D

@Craiasa zapezii: Multumesc! Ma bucur mult cand reusesc sa fac oamenii sa zambeasca. Mai viziteaza-ma si 'I'll do my best' sa se repete!:)

Raluca spunea...

funny sau nu, mie mi se potriveste foarte des ce scrie la horoscop...nu stiu cum, dar le nimeresc astia :d ....

Annie spunea...

Hi-hi-hi... Depinde de horoscop, Raluci. Eu m-am inteles cu www.astrocenter.com si cu mai tot ce zice Netty Sandu.:) Si, priceless, e o tanti care imi trimite saptamanal horoscopul pe mail (m-am abonat pe la un site...) si iarasi zice bine - bonus, imi da 6 numere norocoase si o zi norocoasa:D N-am incercat niciodata sa le joc.. Hmm.. Nu cred in astea neaparat dar.. poate, cine tie, o sa incerc.:)

Mango spunea...

Nu pleca mai devreme in timp spre serviciu:) farmecul pe care il resimti in zilele in care te grabesti, nu se compara cu cel pe care l-ai simti atunci cand "ai timp".
*Paste fericit:-*

Annie spunea...

Multumesc. Paste fericit si tie!

p.s. ti-am vazut pozele de pe 5. very nice.:)

Anna spunea...

:))))))))) ce sa zic decat ca "Atentie se inchid usile"

Happilici spunea...

frumos final:X

TrasHie spunea...

pe unde-ti umbla inima
:)