Dolce Vita

duminică, 13 aprilie 2008

Leapsha...:D

Am primit o leapsa de la Carmencita (intr-adevar, sunt f. ocupata, asa ca am descoperit doar adineaori ca m-ai "oropsit":P) si incerc sa o onorez cat mai onorabil!:P

3 filme care sunt pe placul tau:

Normal ca nu pot alege numai 3... dar o sa incerc... sa le pun macar pe 3 randuri:D
- Pe aripile vantului/Podul Waterloo/Un tramvai numit dorinta/Gilda/Noaptea igoanei
- Pianistul/La Dolce Vita/The dreamers/Volver/Pacientul englez/Ultimul imparat
- Splendoare in iarba/Rebel fara cauza/Breakfast at Tiffany's/Parfum de femeie


3 mancaruri pe care le-ai da gata oricand:


Sa nu exageram, nu chiar oricand, dar imi plac...

- mini-eclere cu crema de ness/cafea/ salata de fructe cu crema de whiskey/in general retetele casei (home made pancakes with home made chocolate:D), cu limonada:P
- gratar din piept de pui cu salata de vara sau de ardei Capia copti sau cu orice, mai ales servit la iarba verde sau pe veranda
- porumb copt, la mare sau la Bran sau la tara, la foc de tabara...

3 carti citibile aproape oricand:

Nu mi se pare corect ca sunt numai 3, dar, ce-i drept, m-as cam fi intins, as fi revenit la lista, poate e mai bine asa...

- La Medeleni- Ionel Teodoreanu - de citit in vacanta.
- Povestiri orientale - Marguerite Yourcenar/ Impreuna - Anna Gavalda - de citit in tren sau in parc.
- orice/tot de Mircea Eliade - de citit oricand, de preferinta pana in 30 de ani.


3 locuri de umblat hai-hui:


- in Bucuresti: Strada Mantuleasa, toate strazile de pe langa Manastirea Casin (nu stiu pe unde am luat-o, dar am iesit undeva in statie la 300),traseul Academia Militara-Cotroceni-Eroilor), zona Icoanei, Victoria, Ana Ipatescu, chiar si Caranda(pt. ca am crescut pe acolo) si in general stradutele astea linistite unde sunt case frumoase, flori si catei destepti, care nu musca tot ce prind; Cismigiu (and Co.:P), Herastrau, Parcul Politehnicii, Parcul Ioanin, parcul Ion Voicu, Gradina Botanica, + toate terasele care au iesire spre lacul Floreasca, de luat la rand...:)
-in tara: Sinaia, Brasov, Hunedoara, Tg. Jiu, Constanta, Arad, Timisoara, Sighisoara, Sibiu. peste tot.
- outside: tot omul ar trebui sa ajunga sa vada locurile pe unde au crescut sau care i-au inspirat pe scriitorii preferati, principalele capitale si cel putin un loc exotic, cu o cultura diametral opusa; eu vreau sa ajung in Paris, Milano, Barcelona, Praga, Viena, Las Vegas, Bora Bora, Tahiti, Tokio, India, MunteNegru...

3 locuri pe unde ai zabovit mai mult(in afara de domiciliu)


- casele unor prieteni, unde chiar ma simt bine;)
- casele de vacanta ale unor prieteni, unde ma simt si mai bine;;)
- diverse orase de provincie, mai ales Sibiu, Brasov si Constanta; imi place si Tg. Jiu si sunt f. sigura ca o sa-mi placa mult de tot in Iasi (asta pt ca mi-a placut f. mult "La Medeleni");)


3 emisiuni la TV:
Am f. putin timp pe care imi permit sa il dedic unor asemena activitati; in general, cand am timp de tv, aleg din program diverse filme, f. vechi, relativ noi sau documentare, canalele favorite pt. asta fiind TCM, MGM, TVR2, TVR Cultural, HBO, uneori B1 sau National TV - dar, dak trebuie emisiuni...

- Oprah – Euphoria - uneori;
- Jurnalul cultural - TVR Cultural - tot uneori, dar ceva mai des...
- Duminica in familie – Antena 1 - uneori;


3 site-uri la care faci mai multe afisari intr-o zi:

- diverse bloguri ale amicilor mei, mai mult sau mai putin virtuali:)
- www.yahoomail.com (deh, i have to...)
- www.fashionandbeauty.ro si www.vogue.co.uk (yeah, i love to...):P


3 oropsiti ai lepsei mele:

- Anna Starka - sunt chiar curioasa sa vad ce alegeri face:)
- Alex - pt. ca imi este cititor fidel si vreau sa vad si asa ceva la el pe blog...
- Raluci - ca sa vad ce impletituri va face de data asta;;)

p.s. Leapsha asta poate fi preluata de aici de absolut orice doritor. Va rog, va rog sa va serviti, nu va sfiiti, chiar va rog!!!

5 comentarii:

Alex spunea...

o sa tin minte leapsa ta si o sa o dau si eu mai departe... sper cat mai curand :)
cat de citit, te citesc mereu si de abia astept sa vad ce scrii ;)
Noapte buna !

Garfield spunea...

ce intamplare ca te-am gasit... m-ai cucerit cu melodia din profil... :) in rest, gandesti frumos si... o sa imi fac vreme sa mai trec... mai ales cand am nevoie de limonada... :)

Annie spunea...

@Alex: Mercik!:)

@Garfield: Da, imi place mult melodia de la profil...:) Ma bucur ca si tie. Te astept la limonada, ANNIEtime!:)

Garfield spunea...

va veni o vreme cand te vei ruga sa nu mai vin... o sa iti beau toata limonada... Garfield papa tot si bea tot...

Annie spunea...

Garfield, in cel mai rau caz te trimit la cules de lamai ca sa-ti prepar alta... Sau te invat sa faci si tu.:)

Dar eu stiam ca motanii prefera laptic, cum de poftesti tu la limonada?