Dolce Vita

miercuri, 30 aprilie 2008

Be Happy, Annie! (29 aprilie)




A fost ziua mea... 23 de ani... Hmmm, ok, ok, 27!:D

A fost foarte frumos. Multumesc tuturor pentru urari si pentru cadouri, iar celor care m-au onorat cu prezenta la "La Scena", dar si celor care nu au ajuns, le repet invitatia pentru prima ocazie pe care o vom avea saptamana viitoare, cand ma intorc de la tara. Mi-a placut foarte mult locul. Desi am lucrat in zona multa vreme si auzisem de el, l-am descoperit de-abia ieri. Coincidenta face sa fiu nascuta de Ziua Internationala a Dansului, asa ca a avut loc acolo si un spectacol de dans, cu participarea intensa a Ioanei Marchidan.

Am primit urari care sper din suflet sa se implineasca (mai ales cele legate de dorinte:P), cadouri foarte frumoase (MULTUMESC MULT TUTUROR!!!), dar, din pacate, n-am avut parte de poze, pentru ca cele trei persoane pe care le-am rugat sa vina cu aparatul de fotografiat l-au uitat (sau, stiindu-ma obsedata de poze, s-au gandit ca vin eu sigur cu al meu si vreau doar sa fie mai multe aparate... deh, vedeta din mine vrea multe blitzuri:P). Prin urmare, desi am fost o scumpica (really, chiar mi-a placut de mine si am primit complimente toata ziua, atat pentru look cat si pentru tinuta), am doar doua sau trei poze facute cu telefonul. Nu face nimic, ne pozam in alte ocazii. Oricum, recomand tuturor "La Scena" si promit ca o sa revin cat pot eu de des.

Nu stiu daca am mai mentionat pe undeva pe aici, dar ori de cate ori am ocazia insir personalitati care s-au nascut in aceeasi zi cu mine, so here I go: Uma Thurman, Michelle Pfeiffer, Daniel Day Lewis, Jerry Seinfeld, Duke Elington, Mircea Veroiu si Floooriiiinnnn Caaaliiineeescuuuu!!!

Despre florile mele (alstroemeria de la "despre mine...), intr-un post viitor. Acum imi fac bagajele, plec in vacanta.

Kiss-Kiss, everybody! Thank you for being there for me and for your beautiful (pocket:P)thoughts!

p.s. Explicatia titlului: asta scria pe tortul meu de majorat, some (not long:P) time ago!:)

11 comentarii:

Marcel spunea...

LA MULTI AAAANI!
23 este o varsta simpatica! ;) Bucura-te de ea si n-o lasa sa treaca asa usor! Pune-i piedica! :)
Urari? Pai ce iti doresti aia sa fie! (doar daca e de bine!)

Bianca H. spunea...

La multi ani Annie:)))...La Scena este unul dintre locurile mele preferate, l-am descoperit acum 2 ani, poate ne vedem pe acolo:)

Elisa spunea...

La multi ani si Hristos a inviat! Pup

Alex spunea...

LA MULTI ANI ! :*:*:*

Ana St. spunea...

:D

Raluca spunea...

poi, nu o sa insirui banalele urari...tu sa fii tu, altfel decat ei si ele, sa-ti savurezi viata ca pe cea mai dulce bomboana, sa nu uiti sa-ti schimbi,din cand in cand, "accesoriile" si sa le inlocuiesti mereu pe cele prafuite cu altele visatoare, sa impletesti in continuare si mai multe cuvinte frumoase pe blog..si...si... la multi anisori( intarziati)!

Anonim spunea...

i hope u're happy, annie! :P

Annie spunea...

@Marcel: Multumesc mult, sper sa ma bucur mai mult de acesti 23 decat de cei care au fost la vremea lor.;) Toate cele bune si frumoase iti doresc si tie!

@white shadow: Multumesc, Phantome (white_shadow:D)! Sper sa ne vedem la o fresh made lemonade, acolo sau in alta parte!:)

@Rozana: Adevarat a inviat! Pup si eu si multumesc pentru urari! Be happy, girl!:)

@alex: 10x, Alex!}{

@Mariuca: :D:D

@Raluci: Multumesc frumos, sper sa se implineasca toate urarile de bine pe care le-am primit!:)

@Marius: Incerc sa fiu, de cateva ori pe zi!:D Everyday! Sa fii si tu happy, cat mai des! 10x!;;)

Happilici spunea...

la multi ani, chiar daca iti zic cu intarziere:P
o sa ma revansez la anu' cand o sa iti zic prima;))
un pup

Unknown spunea...

Deh... Then... La multi ani cu intarziere!!! :)

Annie spunea...

@happilici and @smallwonders: Multumesc mult mult mult! Kiss-Kiss!