Dolce Vita

miercuri, 2 aprilie 2008

Is she/he the one?!?!?




M-a cautat astazi un tip... cu care nu mai vorbisem de mult timp. Nici nu mai stiu de cand. Il evitam cat puteam de des, pentru ca stiam ca... mi-am dat seama ca incepuse sa simta pentru mine niste chestii. Nepermise, din punctul meu de vedere.

Cand ne-am cunoscut, eu eram foarte indragostita de un altul. "Prince Charming", asa l-a numit el cand i-am povestit. Cred ca de fapt tipul asta, sa-i spunem X-ulescu, s-a indragostit de mine pentru felul in care vorbeam despre cel pe care il iubeam - atunci. Iubea ideea de iubire, ideea de a fi si el iubit astfel intr-o zi. Mi se confesa, imi spunea cat isi doreste sa intalneasca intr-o zi o fata care sa-l iubeasca, sa o simta a lui, sa aiba incredere in ea si altele asemenea. Cred ca e vina mea ca i-am bagat si lui in cap ideea de "soul_mate", in care eu chiar credeam atunci din tot sufletul.

Anyway, cand mi-am dat seama ca incepe sa ma placa (ma tot lua cu "nu mai exista fete ca tine", "tu mereu esti buna si meru ma ajuti si stii ce sa spui", "daca nu erai tu nu stiu ce ma faceam", "ce minunat e sa ai pe cineva asa ca tine alaturi"), a devenit deodata foarte agasant.

I-am spus ca daca mai simt cea mai mica intentie de a se da la mine sau a-mi face declaratii, nu mai vorbesc cu el niciodata, ca nu se mai poate asa. Ca n-o sa fie niciodata nimic intre noi si ca trebuie sa-si gaseasca si el pe cineva al lui. A promis ca o sa se abtina. Si totusi...

Cand intram pe messenger si ma vedea online, ma lua direct cu "Ce mai faci? Mi-a fost dor de tine..." iar mie imi venea sa-l strang de gat. M-am pus pe invisible. Si-a bagat program sa ma poata vedea si imi scria "I can see you"... Imi trimtea mesaje siropoase cum ca el tine la mine si ii pare rau daca m-a suparat, ca nu asta a fost intentia lui. Imi prezenta tot felul de prieteni de-ai lui, care imi spuneau ca "X... vb. foarte frumos despre tine".

Stiu ca suna groaznic ce spun, dar avea un stil deosebit de iritant. Avea tot timpul nevoie de gesturi de afectiune si toate mesajele lui contineau chestii gen "tu tii la mine? stii ca esti cel mai bun prieten pe care il am si as face absolut orice pentru tine? iti doresc tot binele din lumea si Dumnezeu sa te aiba in paza lui!", spuse la cinci minute. Stiu ca eu par zgripturoaica aici si ca alte fete ar da orice pt un iubaretz din asta dar, jur, ma calca pe nervi cu atata grija si afectiune fortata. Daca l-as fi iubit, poate, as fi vazut altfel situatia, dar... nu-i puteam oferi mai mult decat ceea ce le ofer tuturor. Imi era clar asta.

Nu-l mai suportam. Nu este din Romania, si ma pomeneam ca ma suna de acolo de unde e el, suparat ca nu dau nici un semn de viata. Ca de ce numai el trebuie sa sune. Ca sunt cea mai buna prietena a lui si le-a povestit tuturor despre mine, iar acum nu intelege ce se intampla. Ca ma vrea inapoi.



Si atunci i-am spus ca ma marit. Ca fac pregatiri de nunta si nu am timp. Ca tocmai pregateam marturii din ciocolata alba si neagra, in forma de foi de papirus purtate de ingerasi, pe care am gravat o urare de bun-venit invitatilor. Mi-a spus ca i se pare minunata ideea si ca numai eu puteam sa ma gandesc la asa ceva. Ca si-ar fi dorit sa aiba si el pe cineva asa. Din nou. Dar macar stia acum sigur ca sunt a altcuiva.

I-am dat si o data a nuntii, la care, sincer, ma gandisem serios, imi placea la nebunie cum suna. 07.07.2007.:) Nu ca suna bine?!:)Imi plac cifrele impare.:)

Pe masura ce data se apropia, ma intreba cum merg pregatirile. Pana la urma i-am spus ca nu era adevarat. A inteles. Am vorbit insa din ce in ce mai rar. Aveam mult de lucru si fie a inteles, fie a renuntat. Imi mai scria din cand in cand. Eram nesimtita si nu-l bagam in seama. Speram ca o sa-i treaca pana la urma si stiam ca i-ar fi mai usor dak nu vorbesc deloc cu el.

A trecut mult timp de cand n-am mai vorbit. Astzi insa m-a cautat. Mi-a spus ca a cunsocut o fata care e exact ca mine. Ca el crede sincer ca o iubeste si e singura pe care o vede mama copiilor sai. Voia sa stie cum poate fi sigur daca "she's the one"! Vorba cantecului.:) Un cantec pe care mi l-a trimis un prieten acum mult timp, in cu totul alte circumstante, si pe care l-am reauzit de curand intr-un magazin.



Anyway, voiam sa-i spun ca nu exista reguli. Exista coincidente, dar nu reguli.

- "Numai timpul poate spune daca o sa fiti impreuna mereu sau doar pentru o vreme. Nu poti mai bine sa te bucuri de ce ai acum? Vezi mai tarziu daca treceti proba timpului!"

- "Pai suntem impreuna de un an! Deci, asta inseamna ca ea e aleasa, nu? N-am rezistat cu nimeni atat de mult!"

- "Rememeber Prince Charming? Au trecut mai mult de patru ani de cand... Si acum nici macar nu-l urasc. Nu mai simt nimic. Mi-e absolut indiferent!"

La care el a inceput efectiv sa planga.

- "Nu se poate asa ceva! Tu m-ai invatat sa cred in asta, de cand te stiu pe tine imi doresc si eu pe cineva sa ma iubeasca asa si acum tu imi spui ca nu exista?!!"

Mi-a parut rau. Ma simteam prost. I-am spus ca ce mi s-a intamplat mie nu are nici o legatura cu el sau cu altcineva. Ca eu inca mai cred ca exista "the one" (aici cred ca am cam mintit...), doar ca n-a fost de data asta, si ca nu poti judeca dupa absolut nimic daca ai nimerit bine sau mai ai de asteptat. Ca timpul o sa spuna daca ea e cea potrivita si ca ar trebui sa se bucure de ce simte acum, indiferent de ce-o sa se intample mai tarziu. Si ce credeti ca a inteles el din toate astea???

-"Deci acum esti singura, nu mai ai pe nimeni, nu? Nu te mai mariti, nu-l mai iubesti, acum nu mai exista Charming! Hmmm... Exact asa o fata ca tine mi-ar trebui si mie!"...

WTF!

18 comentarii:

Alex spunea...

aha... pai si eu sunt singur :)))
glumesc, ai grija de tine, Annie !
Noapte buna !

Bianca H. spunea...

O.M.F.G...Am patit-o si eu odata cu cineva, nu mai scapam de el...dar tipul asta pare sa fi facut o mica obsesie ca altfel nu am cum sa o numesc pt persoana ta si mereu o sa isi doreasca sa gaseasca pe cineva just like u

Unknown spunea...

Ookk. Deci postul asta mi-a placut la nebunie! Se pare ca anumiti tipi chiar nu inteleg. Iar tu nu ai fost o "zgripturoaica", doar probabil i-ai oferit la un moment dat afectiune pe care el apoi a interpretat-o gresit. Cat despre "the one"... mda... la naiba, oare mai exista:))

aaa si partea mea preferata: "nu exista reguli, doar coincidente" I loved this!

Anna spunea...

Complicata treaba :D

Annie spunea...

@Alex: Eu zic sa te combini rpd, rpd, e nashpa sa stai singur. Desi, pe de alta parte, recunosc ca ma distrez mai bine cand ies undeva doar cu fetele!;)

@white shadow: Nu mai zice asa... scoate F!
Da, cred ca a facut o mica-mare obsesie... Dar si eu sunt cam ciudata, adik, probabil, dak nu ar fi avut nimic el cu mine, as fi avut eu cu el...:D Conform legii nescrise a atractiei ce apare instant dupa respingere.

@small wonders: Soro, la naiba, habar n'am dak mai exista! Adik ba da, rectific, sunt convinsa ca exista, dar... nu cred ca e pentru termen lung. Unii fluturi traiesc doar 24 de ore, chiar si aceia din stomac...

@anna: Da, chiar complicata...:D Eu ma simt prost din cauza asta, stiu ca ce-i fac eu lui mi se va intoarce mie, de la altul... U know, povestea cu roata care se intoarce... si nu e roata din Prater:(((

Alex spunea...

eu glumeam , adik sunt singur, dar ziceam asa ca sa ma dau la tine :) ... in gluma, evident ;)
in rest , da, supravietuim noi :)
kiss u.

Annie spunea...

@Alex: Stiu ca glumeai. Nu te da la mine, nu vezi ce zgripturoaica sunt fata de cei care ma plac?! Glumesc, poti sa incerci, cine stie?!;;) Dar trimite C.V. si scrisoare de intentie inainte, sa stiu cu cine am de-a face. Don't call me, I'll call you!:P
Take care!:)

Bianca H. spunea...

ufff, nu ai simtul umorului deloc...ai perceput gresit oricum expreia

Annie spunea...

@white shadow: Te-as ruga sa ma lamuresti, dar mi-e teama de ce-o sa-mi auda urechile. Adik de ce-o sa-mi vada ochii!:)
ANNIEway, let's try!:)

p.s. si ba da, am simtul umorului, dar exista multe feluri de umor.:)

p.s. 2: white shadow, as in ghost?

Alex spunea...

si tu faci chestia cu CV-ul ? :))
ai grija de tine !

Annie spunea...

@alex: Fac multe chestii, nu doar asta cu C.V.-ul. Dar toate in gluma!:D Take care, u2.:)

Ana St. spunea...

hmmm,cam aiurea faza ca si-a gasit o fata care e exact ca tine...adik aiurea pt fata aia.El tot la tine se gandea si credea ca daca e cu una care iti seamana o sa compenseze lipsa ta :|

Annie spunea...

@PocketBunnyGirl: Da, e aiurea pt. ea cred... Pe de alta aprte, daca stau sa ma uit in urma la toti masculii la care am tinut, reusesc sa le gasesc elemente comune.:)Poate ca involuntar ne indragostim de acele persoane la care regasim ceva anume, ceva ce ne atrage in mod deosebit, gen ochii albastri sau o anumita atitudine sau meserie sau un anumit stil vestimentar sau faptul ca ne face sa radem...
Poate ne formam in minte un anumit "gen", un anumit "ideal" si ajungem sa ne indragostim de o persoana pentru ca am regasit la ea trasaturi pe care vrem sa le aiba acel partener ideal.

Anonim spunea...

"just enjoy what you have" ..
ar fi ceva dar ar fi mai multa lume care sa inteleaga chestia asta :)

juLie spunea...

stiu cum e =))...

btw ai leapsa :>

Anonim spunea...

Priveste partea buna a intamplarii: nu ti-a cauzat rau, nu te-a urmarit ca o umbra, nu te-a sunat din 5 in 5 minute, nu ti-a indepartat prietenii... el si-a gasit intr-o alta fata ceea ce tu ai refuzat sa-i dai. Iti dai seama ce s-ar fi intamplat daca nu si-ar fi gasit o alta fata? Ai fi terorizata si acum de el, de obsesia lui...

ela spunea...

ff tare concluzia lui, si sincer... ma asteptam... e cam tipic pentru guys like this.
mi-a placut foarte mult, in schimb, replica ta de final, "Ca timpul o sa spuna daca ea e cea potrivita si ca ar trebui sa se bucure de ce simte acum, indiferent de ce-o sa se intample mai tarziu." Ce bine ne-ar fi sa putem face asta usor, fara munca de lamurire cu noi insine...uneori ne iese, uneori nu, dar e bine sa incercam...
glad to "meet" you Annie!

Annie spunea...

Glad "to meet" you too, Ela!:) Te mai astept la o home made lemonade, ANNIEtime!:)