Dolce Vita

miercuri, 9 aprilie 2008

Ce urme ai lasat cand ai trecut prin mine...




Am inceput sa-mi doresc lucruri noi
Cum ar fi sa ma pot arcui dupa forma ta fara sa ma doara.

Am ramas cu visele tale in minte si le-am ascultat
Pana cand au devenit si ale mele.

Am invatat sa gasesc perfectiunea in alb sau negru
Chiar daca griurile sunt cele care ma ajuta sa merg mai departe.

Am inteles ca "pentru totdeauna" este o utopie perversa
Si ca pierd farmecul clipelor de acum de fiecare data cand ma gandesc la cele viitoare.

Am invatat ca tot sensul unei vieti poate fi gasit intr-o singura noapte
Si ca tot ce ai acum poti pierde definitiv in clipa urmatoare.

Am iubit culorile universului tau de indata ce le-am zarit
Chiar daca acum le vad doar de la distanta si nu le mai pot atinge.

Am invatat ca nu trebuie sa te atasezi nici de oameni, nici de lucruri
Pentru ca se pierd sau se uzeaza la fel de usor.

Stiu acum ca ceea ce te las sa rupi din mine se va reface in timp
Dar acel timp acordat vindecarii e timp pierdut din viata mea

Si sper sa nu-mi mai doresc niciodata sa privesc in ochii o salbaticiune
Nici sa-i arat luminile orasului de la inaltimea ferestrei mele.

Ai lasat urme de Converse, amprente de degete aspre si muscaturi acide
Ai sfasiat dantele si ai zdrobit intreaga fiinta de sub ele

Apoi ai deschis larg fereasta, ca sa poata fi luata de vant
Si sa poti ramane din nou singur in patul ravasit.

Acum ti se pare ca imi auzi vocea cand intra vantul pe fereastra
Si imi simti parfumul dupa fiecare ploaie de vara.

Ar trebui sa-mi fie mai usor, stiind ca tie iti este greu
Dar, dintr-un motiv prea abstract pentru intelegerea mea,
Gustul amintirii imi este mai drag decat cel al razbunarii.

"Smooth Criminal", tu ce amintiri pastrezi din tot ce-a fost?
Cine iti mai ghideaza pasii rataciti in intuneric?
Cine iti mai incalzeste sufletul, acum ca mi-ai inghetat sangele
Inainte de a ajunge la inima? Pulsezi in gol, ca si mine?

Am trait fericirea de a stii ca ai nevoie de mine
Poate n-o sa mai simt asta, dar amintirea imi e de ajuns.

p.s. Orice asemanare cu persoane sau intamplari adevarate este pur intamplatoare.

3 comentarii:

Alex spunea...

prea frumos ... ai grija de tine si de amintirile tale...

Unknown spunea...

Smooth criminal... cred ca toate am avut parte de unul dintre ei in viata noastra...

Diana Adela Martin spunea...

tare frumos scris