Dolce Vita

duminică, 23 martie 2008

The last tear drop!




Voiam doar sa stiu cand ai de gand sa te intorci... Ca sa ma poti vedea plecand!

De fapt, nu tin atat de mult la tine incat sa-mi pese
De ce o sa simti cand gasesti casa goala
Si intuneric.

N-o sa-ti las nici macar urme de parfum pe piele
Ca amintire.
Nici n-o sa stii ca am fost pe aici.

Ma evapor.
Departe de tot ce-a fost si ce n-a fost intre noi
E mai bine sa crezi ca ai visat.

Asa ca n-o sa te astept... Mai bine plec fara sa stii in ce directie am luat-o!

18 comentarii:

Alex spunea...

frumos... tu ai scris-o ?

Annie spunea...

Nu am pe blog "versuri" preluate de la altii. Citeste "Despre vise... a la Blandiana?" aici:

http://home-made-lemonade.blogspot.com/2007/12/despre-vise.html

si spune-mi cum ti se pare.;)

Anonim spunea...

frumoase amandoua :X

Annie spunea...

10x, both of you.:)

Anonim spunea...

de ce asa multe lacrimi pe blogul tau?

Annie spunea...

Ei, nu sunt chiar asa multe.:) Dar trebuie sa recunosc ca intotdeauna am considerat ca dramele pot fi mai frumos reprezentante artistic. Starile de fericire sunt mai degraba traite, nu simti nevoia sa le exprimi in scris sau... in alte moduri. Probabil asta e motivul. O sa abordez si subiecte mai vesele, anyway.:);)

Elisa spunea...

Noi nu putem sa plecam fara sa lasam urme...

Annie spunea...

@Rozana: Aici cam ai dreptate... sper.:)

Unknown spunea...

da, cam asa e, urmele raman si uneori si marcheaza. dar, la fel, e bine sa pleci cand nu mai ai nimic pentru nimic...

Annie spunea...

@small wonders: absolut de acord. Dar nu e mereu usor sa pleci...

Marcel spunea...

Chiar mi-au placut!(baiatul care-aduce ploaia)

Alex spunea...

citisem poezia ta la una dintre primele mele vizite aici si mi-a placut foarte tare... scrii frumos, dar ti-am mai spus asta si e si evident cred, de vreme ce revin mereu pe aici :)
O zi minunata sa ai !

Annie spunea...

@Marcel: Mercik.:)

@Alex: Multumesc, Alex. La fel si tie!:)

Raluca spunea...

foarte dragut postul...

Annie spunea...

10x, Ralu:)

PAPICHULLOOO spunea...

Superb, felicitari.

ALexS spunea...

Te felicit pentru blog. Salut sensibilitatea si poeziile...

AlexS

Annie spunea...

@BogdanP and AlexS: Multumesc! Come back, ANNIEtime!:):)