Dolce Vita

sâmbătă, 29 martie 2008

Amintiri din copilaria mea:D



Excelente scenete! Imi amintesc de o gluma care circula pe vremuri, despre Sergiu Nicolaescu, gluma care l-a amuzat chiar si pe el si pe care a citat-o la premiera filmului "Orient Express", aceea cu "regie: Sergiu Nicolaescu; scenariu: Sergiu Nicolaescu; personaj principal: Sergiu Nicolaescu; personaj secundar: Sergiu Nicolaescu; in rolul calului: ati ghicit, tot Sergiu Nicolaescu!
Aici, in schimb, il avem pe Florin Piersic, in ... toate rolurile.:)
Must (re)see!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Nice blog! Imi place. Si ma intriga nespus de mult lista enorma de filme, carti si formatii de la profil. :)) Mult spor la "bloguit" si sa ne recitim cu placere!

Alex spunea...

si eu mai stiam ca in rolul lui Sergiu Nicolaescu : Jean Constantin ...
Oricum, tare si Piersic asta...
Buna dimineata!

Annie spunea...

@Puisor: Ma bucur ca iti place la mine, esti binevenit, ANNIEtime! De fapt, il stiai (blogul) de mai demult, mi-ai comentat ceva pe la "inceputuri", ca asa te-am descoperit.:) Asa ca... bine-ai revenit!

p.s. Si mie imi place la tine, si nu pentru ca folosim aceeasi interfata.:)
p.s.2 Cat despre liste... nu aveam voie decat 2000 de caractere, a trebuit sa ma opresc, ca eram in stare sa mai insir mult si bine. La carti am zis ca o sa mai comentez aici, la fel si la filme, dar... eu cand citesc o carte buna sau vad un film care ma impresioneaza, ma apuc si le recomand tuturor, asa ca pana sa apuc sa scriu ceva aici sunt deja recomandate cunostiintelor mele "nevirtuale".:) In schimb, cunostiintele "nevirtuale" nu stiu de ce am pe blog... Doar 2, 3 persoane.:)

Annie spunea...

@Alex: Buna-dimineata si tie, Alex! Ce mai faci, esti bine, sanatos?:)

Da, tare si Piersic, tare si Nicolaescu...
Mie imi plac in mod deosebit actorii de scoala veche. Toma Caragiu, Octavian Cotescu, G. Birlic... Dintre cei de azi, Horatiu Malaele, Dan Puric, Marian Ralea, Marin Moraru, Stefan Iordache, G. Dinica etc. - adica tot cei scoliti pe vremuri.:)

Alex spunea...

da, toti actorii mari au cam fost uitati din pacate...