Dolce Vita

duminică, 17 februarie 2008

Tell me I'm dreaming...




Am visat ca mi-ai adus smochine
Ca mi-ai rasucit o suvita de par intre degete
Mi-ai sorbit o lacrima
Si m-ai strans in brate tare, tare
Ca sa respir aerul tau.
Stiai ca nu pot trai cu alt aer
Si mi l-ai dat de bunavoie
Asta spuneai ca e sarutul tau
O transfuzie naturala prin care eu trec in tine
Ca sa ma ai aproape mereu.

Tu ai visat ca ne pregateam sa fugim
Intr-o alta lume, in alte dimensiuni, necunoscute noua
Calatori clandestini, fara bagaje
Fara amintiri sau planuri de viitor
Doar o pereche de oglindiri ale noastre
Fiecare in ochii celuilalt.
Aveam in par petale din flori de gutui
Scuturate peste noapte, in timp ce dormeam
Intr-o livada din apropierea garii
Ca sa fim acolo cand trecea primul tren, in zori.

Cand a rasarit soarele, ne-am trezit
Am auzit locomtiva suierand, fioroasa
In timp ce se indeparta spre necunoscut, grabita.
E prea tarziu pentru noi acum, am visat prea mult
Si am ramas blocati in lumea asta in care toti cred ca ne cunosc
Lumea asta in care nu avem nici o sansa sa ne pierdem
In care nu-mi poti da aer decat pe timp limitat
Si nu-ti pot da liniste sau fericire
Decat in doze prea mici ca sa poata genera dependenta.
Nu ma lasa sa plec! N-o sa stiu drumul inapoi, iar tu n-ai sa poti sa uiti!

10 comentarii:

Anonim spunea...

you're dreaming :P

Annie spunea...

Ce baiat ascultator esti, executi rapid, scurt si la obiect!:D

Anonim spunea...

depinde de situatie :-"

Anna spunea...

Imi place poza... I'm a dreamer too

Ana St. spunea...

si mie imi place poza....chiar e super :O:O :D

Annie spunea...

Da, si mie imi place... Dar daca cei doi nu se impaca, o sa ajung sa o urasc.;)

Raluca spunea...

foarte frumoasa poezia...mi-a creat o stare de spirit deosebita...poza e geniala...se impaca ei, iar daca nu, inseamna ca nu a meritat....

Unknown spunea...

poza imi aminteste de o scena din Jeux d'enfants...

Elisa spunea...

Frumoase cuvinte.

Alex spunea...

deci super frumoasa poezia... zau asa... o sa mai trec pe aici... Sa ai o zi frumoasa !