Dolce Vita

miercuri, 12 decembrie 2007

Tag...



Poza e just for my spirit. La mine inca e toamna, iar acesti catei sunt facuti doar din flori de toamna. Nu-mi plac crizantemele, nici rasa asta de caini nu face parte dintre preferatele mele, dar poza asta imi place. Scrie pe ea nice and fragile. Ceva ce eu n-o sa (ma) recunosc never ever. Sau.. poate am facut-o deja...:)
Anyway...
12 12 2007
Natty mi-a dat de lucru si am decis sa ma conformez, asa ca...

BEST

1. Male friend: My "Brother from another mother", My Funky Brother, zis Green Apple Bubble Gum Mate, prescurtat Green Mate. Ma rog, mai are el si alte denumiri.:D

2. Female friend: Me. I'm my best friend. Ok, i got some good friends, nice friends, funny friends... lot of friends... But I am my best girlfriend ever. Hmmm... And i really do believe that a gayfriend can be a better friend to a girl than a girl friend.
Ok, sunt rea. Toate prietenele mele pot avea rol de best girlfriends. Dar numai in grup.:)

3. Vacation: Verile si sarbatorile petrecute la Crasna si weekendurile petrecute la Gura Foii. In orice caz, mi-e dor uneori de ele... Totusi, pentru mine, notiunea de vacanta ar trebui sa includa soare sau zapada, dar nu frig si nici canicula, o casa de vacanta sau o camera de hotel sau o pensiune, neaparat cu cineva care sa ma rasfete culinar, un oras nou sau locuri in care n-am mai fost sau, dimpotriva, locuri dragi. Si lenevire. Si citit la umbra unui copac, intinsa pe iarba sau in casa, langa semineu... sau gura sobei. Insa, toate astea de le-as avea neconditionat, si nu e langa mine cineva drag si nu e liniste si intelegere, nu mai e vacanta. Tot cu ideea de vacanta asociez si ideea de fun, as in parcuri de distractii, unele cluburi, disco in aer liber, beach party...

4. Age: 23. Pentru ca imi place mie numarul asta, imi place cum suna 23 de ani, nu pentru ca as fi fost foarte fericita la 23 de ani. Preconizez totusi ca o sa ma simt implinita undeva la 29... 33... 69... 99?!

5. Memory: Hmmm... Primele aplauze pentru o pseudointerpretare. Primul te iubesc pe care l-am crezut. Ziua in care sufeream f. tare pentru ca te iubesc-ul s-a dovedit solubil in timp si am cunoscut un batranel, tatal unei colege, care i-a spus acesteia ca "prietena ta are un suflet tare bun... se vede pe fata ei!". A insemnat mult pentru mine, la momentul respectiv, sa stiu ca sunt oameni care au o parere foarte buna despre mine, cand singurul care credeam eu atunci ca e important ma respingea. A mai fost ziua in care un prieten bun mi-a spus ca faptul ca m-a cunoscut e cel mai bun lucru care i s-a intamplat in ultima vreme. Si, in general, momentele in care am primit critica pozitiva, de la persoane la a caror parere tin, raman dragi memoriei mele. Si mai ales momentele in care vad ca inspir incredere si stiu ca I can make a difference.:)

WORST
1. Time of day: Nu-mi place sa am trezesc dimineata. Sometimes I have to...
2. Day of the week: Sunt de acord cu Natty, serile de duminica sunt adesea naspa... Le prefer pe cele de vineri si sambata. Dar cum trebuie sa aleg "Worst DAY of the week", nu "Worst EVENING...", cred ca cea mai nimerita alegere ar fi marti. Nu pentru ceasuri rele, ci pentru ca weekendul e foarte departe. Sau poate totusi luni... Ma mai gandesc. Cred, totusi, ca orice zi a saptamanii poate fi extraordinara sau ultra frustranta, in functie de cum te simti, ce ti se intampla, cu cine te intlanesti, ce iti spune, ce iti face...:)
3. Food: Tot ce e prost gatit. Nu agreez nici "delicatesele" exotice care contin diverse nevertebrate, animale care nu grohaie, cotcodacesc, cucurigesc sau muuuugesc sau chestiile care contin oua crude (sunt unele coctailuri, deserturi, am renuntat si la bezele si maioneza din cauza asta...). Nici nu vreau sa aud de pui de balta, serpi sau melci. Stiu ca unii manaca preparate care contin sange sau carne cruda, mi se pare o chestie horror. Si conteaza foarte mult cine a gatit si aspectul mancarii, cat ar fi de buna, daca nu arata bine, o sa spun ca sunt la regim sau tin post. Scuze.
4. Memory: Nu vreau sa ma gandesc la asa ceva. I'm strong enough sa trec peste, oricum.:)

LAST
1. Person you saw: Me, in the mirror. Se pune? Stiu, stiu, my ego is high lately.:D
2. Person you talked to on the phone: Hmmm... My brother, last night. I had some missing calls today, but i have solved them via e-mail/messenger.
3. Hugged: My TeddyBear. Not really hugged, but i can't help touching it, it's really fluffy and comfy so I can sleep well. Nu , nu il iau cu mine in calatorii, nu sunt a romantic full or anything. It's just a (bad?) habbit.
4. Text messaged: I don't remember that... Si nici nu pot verifica acum. Si... who cares?
5: IM: D.

YESTERDAY
1. What did you do: a lot of things.
2. Who were you with: family and friends.
3. Bad/Good day: ok spre good.
4. Lose something: de fapt, am gasit ceva ce credeam pierdut: reteta de tort diplomat, asa cum il facea mama. Adica perfect. A fost ca o calatorie in timp, am gasit-o pe o hartie veche, ingalbenita, scrisa cu rosu... exact asa cum mi-o aminteam. Nu credeam ca mai exista. Se ascunsese bine intr-un sertar.
5. Fall out with someone: Teoretic, da, am renuntat la cineva... Practic... Da, si practic. It's over.:)

TODAY
1. What are you doing now: Vegetez. Si totusi scriu... alternativ.:)
2. Today in general: Ok.
3. Wearing: A chocolate coloured top.
4. What did you eat for lunch: I didn't.
5. Better than yesterday: The look.;)

TOMORROW
1. Is: 13.12.2007... Another day.
2. Got any plans: Nope. Not really.
3. Getting Lucky: Yeah, right...
4. Dislikes about tomorrow: Ca nu sunt in vacanta, ca n-o sa am timp sa ma plimb pe strada Mantuleasa (desi... poate.. imi fac:P)
5. Do you have work? Yeap.

FAVORITES
1. Number: 7, 9, 23, 29
2. Song: Irene Cara: Fame
3. Color: culoarea cerului senin, culoarea cerului cand e noapte cu luna plina, culoarea marii cand apune soarele, aquamarine, turqoise, culoarea prunei, culoarea florilor de liliac, a visinelor, a cireselor negre, a macilor, a vinului rosu, a coniacului, a nisipului, a merelor grecesti (the perfect green), a orhideelor africane (the perfect purple), a ametistului, a cobaltului, a ciocolatei amarui, a ochilor lui...
4. Season: Spring. All of them, but... I was born in april... Imi mai plac lunile mai, august, septembrie, noiembrie si decembrie, dar anotimpul in care ma regasesc ramane primavara.
5. State: Depinde. Cand, cu cine, pentru ce, cat timp...

CURRENTLY
1. With someone: Yeah, in my mind.
2. Missing someone: Allways.
3. Mood: Moon River in my mind. That's a little stupid, after "Fame", but...
4. Wanting: Shhhh... I'm not allowed to say it loud.

This tag goes to Raluci, Alex, IlBellodelledonne si Rozana... Dak au chef...

2 comentarii:

Raluca spunea...

promit sa raspund zilele astea la tag. :D ...nu din lipsa de chef nu am raspuns, ci din lipsa de timp....:( a trecut ceva vreme de cand nu am mai pus asa pe o lista diverse aspecte ce tin de me, myself and i, so...o sa fie interesant sa scriu tag-ul.

Annie spunea...

10x, girl;)