Dolce Vita

luni, 24 decembrie 2007

Have yourself a merry little Christmas!!!

Sunt multe melodii care imi plac, din categoria celor specifice pentru Sarbatorile de iarna...
Una dintre preferatele mele este aceasta. Sigur, imi placea si originalul, Judy Garland avea o voce cu adevarat deosebita. Katie Melua, Christina Aguilera, Luther Vandros au deasemenea variante foarte frumoase pentru "Have yourself a merry little Christmas"!
Ceea ce va doresc si dumneavoastra...

Imi plac cam toate melodiile interpretate de Kenny G., insa, ramanand in categoria amintita, mai pot face trimitere la "Let it Snow" sau la "Jingle Bell Rock"... chiar si la "Xmas Jazz";)

Ce sa mai spun despre aceasta varianta a melodiei "All I want for Christmas is You (Johnny Depp)"?


Nu-mi place Mariah, dar melodia... I just love it!

Apoi, avem WHAM... Ca sa ne aminteasca despre Last Christmas...


Si imi mai place "Santa Claus is Coming to town", mai ales in interpretarea Ellei Fitzgerald.

Apoi, Nat King Cole, cu "The Christmas Song"!

Pentru toti cei care ajung aici, va urez toate urarile din melodiile de mai sus! MerryHappyWhiteFunnySuperExtraLovelyGreatSpectacularLovingSpecialGorgeausGlamurousExquisiteAmazingBeautifulETC.Christmas, everyone!


2 comentarii:

Raluca spunea...

craciun fericit presarat de miracole, iubire, familie, bucurie!

Annie spunea...

Mercik, la fel si tie! Sa ai parte de multe vise frumoase implinite!