Dolce Vita

miercuri, 22 octombrie 2008

O picatura de vacanta si pentru mine? Sau o stacana?


A trecut o luna de la ultimul post, asa ca... (se implinesc 5 ani si o luna, dar nu de asta scriu:P)...

Vreau o vacanta mica, asa, de cateva zile, in Sibiu sau in Brasov. Eu am iesit destul de rar din Bucuresti, dar m-as muta oricand intr-unul dintre orasele astea. Sau poate in Timisoara... Sau poate in Paris...
Problema mea cu vacantele sau cu vizitarea locurilor frumoase si speciale consta in... decat fara el, mai bine deloc. Gandire stupida de muiere cretina, stiu. Ei, sper sa-mi treaca. Pentru ca tare am pofta de o vacanta mica. Si de putin must. Bine, bine, nu putin. O stacana, sa-mi sting pofta pentru toti anii in care n-am mai gustat, pentru ca n-am ajuns toamna la tara.

22 de comentarii:

Rareș spunea...

Trebuie să te scoată cineva sau de ce nu poți merge? Sper să ajungi curând. Nu vreau să bag cuțitul în rană, dar acum plec la Sibiu și sâmbătă sunt la Brașov...

Annie spunea...

Te urasc! Nu vrei sa bagi cutitul in rana, dar o faci...
Glumesc. Ma bucur ca ai ocazia sa pleci. Si apreciez intentia de a scrie cu diacritice.;)
Daca imi ziceai ceva si de Timisoara sau Paris, atunci chiar te uram.

Rareș spunea...

Păi să-ți zic: cea mai frumoasă cafea a fost băută la Paris, unde am descoperit alt Paris în afara cartierului Latin, C.Elysee etc. M-am încumetat să mă rătăcesc voluntar și a fost incredibil. Timișoara - oraș bătut pe vremea când mergeam în fosta Iugoslavie (am făcut corespondențe de război)... Când reveneam în țară, mi se părea raiul. N-am mai fost demult, din păcate. Nici în unul, nici în celălalt. Și, ca să merg mai departe, cel mai mult îmi place Londra.

Annie spunea...

Dupa ce ajung in Londra, iti spun cum mi s-a parut.;)

Anonim spunea...

Annie, de ce nu scrii mai des?

Annie spunea...

Pentru ca, din pacate, exista niste persoane si niste "prioritati" care-mi mananca timpul si nervii. Stiu, lame excuse. Mai conteaza si cine citeste si sunt persoane de care as vrea sa ma feresc. Din fericire, stiu ca am o retea de cititori fideli, care ma viziteaza des, chiar daca eu scriu rar.;)
Apropos, nu te supara pe mine, dar am o mica problema cu ideea de "Anonim"... Nu vrei sa faci o fapta buna si sa-ti dezvalui identitatea?;;)

Rareș spunea...

La/în Londra am locuit, ca să îmi împlinesc crima...

Annie spunea...

U Smooth Criminal!

Bianca H. spunea...

Hey, ma bucur ca ai revenit:)

Annie spunea...

Mercik, mercik!;)

Diana Adela Martin spunea...

un must bun il gasesti "la berbecu" :)

Annie spunea...

Diana, unde-i asta? N-am auzit de "la berbecu"?:)

Marcel spunea...

Hm! Trebuia sa-mi amitesti tu ca nu am baut must nici anul asta! :(
Poate mergem toti intro seara la "La Berbecu" (am mai fost o data, deci ar trebui sa-mi aduc amite pe unde e...)sa degustam un must ... pana nu se face vin (sau zaibar pentru olteni ;) )

Rareș spunea...

Am fost la Brașov... Nările mi-s pline de parfumul strugurilor din curte, ochii de galben-roșul pădurilor, mintea de drumuri pe care le-am sfârșit sau nu le-am început.

Annie spunea...

@Marcel: Zaibar e pentru oltenii-doljeni.:) Da, mi-ar placea sa mergem intr-o seara. Poate chiar saptamana asta. Daca nu-ti amintesti pe unde vine... poate isi aminteste Diana, ca ea a fost cu sugestia.;)

@Rares: Mai, mai, cu ce dispozitie romantica/boema/filozofica ai revenit... Ma bucur ca te-ai simtit bine. Adevarul e ca toamna are niste culori imbatatoare. N-am fost in padure, dar de la balconul meu am vedere spre parcul I.O.R, exact portiunea salbatica, cu tot cu lac... Deci e pe-aproape
Am distins pana acum o gramada de nuante diferite de galben, ruginiu, maro-roscat, verde-galbui... Cu tot cu griul cerului, avem o toamna in tendinte. Mai ales la apus, cand avem si nuante de violet. Apa nu este chiar albastru electric sau imperial, ca altfel am fi avut paleta completa pentru sezonul asta. Desi, daca ma gandesc bine, pe lac este o epava, un loc pe care unii il gasesc favorabil pentru... diverse activitati pe care tu le poti numi uneori taine.;) Poate ca epava este albastra, si atunci chiar stiu de unde s-au inspirat designerii cand au dictat ultimele trenduri.;)

Rareș spunea...

Romantică? Mie mi s-a părut chiar cinică... :)

Annie spunea...

He-he-he! Ca sa vezi unde dai si unde crapa!

Diana Adela Martin spunea...

la berbecu este langa teatru. langa teatrul bulandra, gradina icoanei

[ti-am scris un mail. tocmai acum]

Annie spunea...

Ce tare! Culmea e ca merg des in zona aia, sigur stiu si locul, dar, probabil, nu l-am asociat cu numele. Mai stiu un loc excelent pentru paste in zona.;) Si adooor parcul Ion Voicu.

Diana Adela Martin spunea...

care este locul pt paste? mancarea italieneasca este preferata mea - stiu putine locuri in Buc unde imi place sa mananc

Annie spunea...

Mai, nu stiu cum se numeste, dar e tot in zona.:) Pe Calderon undeva...

Anonim spunea...

Paris. Cu siguranta.