Dolce Vita

marți, 23 septembrie 2008

Five years after... Libertango!



Am vrut sa am un post datat cu 23 septembrie pentru ca este o zi importanta pentru mine. Se implinesc 5 ani de cand l-am cunsocut pe... un el care mi-a ocupat multa vreme vreme gandurile si... ventriculul stang! Aveam 23 de ani. (U know, my perfect age, pe care o vreau back - again and again).

Am ales Libertango pentru ca nu stiu ce alta melodie si ce alte ritmuri s-ar potrivi mai bine. Am ales varianta de mai sus pentru ca mi-au placut mult imaginile.
Enjoy it 2!

19 comentarii:

Ana St. spunea...

:(...of mai,tot te mai gandesti :(

Annie spunea...

Don't worry about it... Sunt ganduri inofensive. Constientizarea trecutului, constatarea prezentului si a faptului ca time goes by...

Ana St. spunea...

Uite mai bine citeste noul episod din mary sufleu.Sper sa iti placa..:D

Raluca spunea...

cunosc sentimentul...intre timp, eu l-am schimbat cu altul, mult mai frumos, mai intens..mult mai...iti doresc si tie la fel!

Marcel spunea...

Dar este foarte ciudat ca acum 5 ani aveai tot 23 de ani ca acum! :P

Annie spunea...

Nu stiu de ce ti se pare ciudat, Marcel... Am explicat fenomenul in pagina de profil. U know, la "despre mine":D

Anonim spunea...

eu nu sunt de acord cu "nu te mai gandi". ba gandeste-te. gandul provoaca reactiile de care avem nevoie pentru a intelege pe deplin chimia unei intamplari. altfel te trezesti gandindu-te la 50 de ani. si nu e bine.

Annie spunea...

Asa este, ai dreptate... Oricum, n-ai cum sa nu te mai gandesti, chiar daca iti propui asta... si chiar daca apar alte persoane/evenimente care sa-ti ocupe gandurile, tot iti mai amintesti din cand in cand...

p.s. Cine esti?

Anonim spunea...

"cine esti", adica... eu?

Annie spunea...

Da, cine esti tu, pushthebutton?:D Iarta-ma ca nu-mi aduc aminte, daca ar fi trebuit, dar... nu ai nickname-ul linkuit si... nu stiu de unde sa te iau. Remind me, pls. Sau spune-mi cum ai ajuns aici... Vrei?

Anonim spunea...

www.pushthebutton.wordpress.com :) TU ai ajuns la mine si apoi eu la tine... si de ce e important CUM? mie mi se pare mai important CAND. iar asta s-a intamplat deja. (doamne, ce dimineata proasta am :D )

Annie spunea...

Gata, te-am repereat, mercik! Scuze ca nu mi-am amintit. Sunt gripata si obosita. O perioada mai dificila...;)

Sper sa fii mai bine, soon. Lasa diminetile proaste pentru ursuzi.

Kiss-kiss!

Anonim spunea...

Pai o sa le las, ca vad ca numai seara scrii pe blog :)

Annie spunea...

Asa e, m-ai prins! Seara functionez mai bine... de fapt noaptea. Sunt nascuta noaptea, poate de asta.;)

Annie spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Dap, 23 si pe mine ma cam urmareste. Si apropo, buna alegere mojito :).

Anonim spunea...

m-am mutat de ieri la www.pushthebutton.ro

Annie spunea...

Ralu', multumesc mult.
Papi, excelent Mojito!;;)
Rares, ne vedem acolo.;)

Rareș spunea...

Hei, ce e cu liniștea asta?? :)