Dolce Vita

joi, 6 noiembrie 2008

Green Eyes...



Cand eram mica aveam foarte clar in minte imaginea viitorului meu sot (wannabe): inalt, brunet, cu parul usor ondulat (nu cret, dar nici drept si in nici un caz sa nu aiba tunsoare de fotbalist), cu o tinuta impecabila (lord like), neaparat cu gropita in barbie si... cu ochii verzi. Cam astea "stiam" eu ca sunt trasaturile pe care sa le caut la persoanele de gen masculin cu care intram in contact, in order to get in love with or at least check up if... could it be...:D

Oricum, aveam prejudecati legate de blonzi cu ochii albastri. Intre timp, am avut... certain feelings si pentru un blond cu ochii albastri, si pentru un saten cu ochii caprui, asa ca... ar fi trebuit sa renunt la ideea cu the prince charming with big green eyes, nu-i asa?

Ei bine, n-am renuntat. O sa renunt probabil intr-o zi (la idee doar)... Am invatat intre timp ca ideile frumoase din povesti cu jumatati perfecte, suflete pereche si "al meu" sunt prea siropoase si departe de adevar de cele mai multe ori, sau ascund reversul medaliei. Totusi, cand mai ascult melodii ca cea din acest post, imi reamintesc ce am de... asteptat, ca de cautat chiar nu caut.


Am postat prima poza pe care am gasit-o pe google si mi-a placut, fara prejudecati legate de babe singure si pisicile lor. Pe astea chiar nu le am. Pana una alta, majoritatea motanilor printre care ma invart au ochii caprui. Poate de asta astept sa intalnesc unul cu ochii verzi. Nu, nu se accepta lentile de contact.



Apuellos Ojos Verdas - Nat King Cole


p.s. se scrie "Aquellos ojos verdes"!

7 comentarii:

Bianca H. spunea...

Ochii verzi niciodata sa nu'i crezi:)

Annie spunea...

cliseu, dar corect.:)

Rareș spunea...

Cred că motanul are lentile de contact sau știe Photoshop! :)

Annie spunea...

I am aware of that.;)

Anonim spunea...

Nu stiu daca are vreo legatura culoarea ochilor cu felul de a fi a unei persoane... Eu spre exemplu am ochii verzi vara si cand lang, iar iarna se inchid la culoare...

Anonim spunea...

piesa asta imi aminteste de In the mood for love al lui Wong Kar Wai :)

Annie spunea...

E si cazul. E unul dintre filmele care ma obsedeaza.:) Muzica originala si imaginile din film sunt nemaipomenite.