Dolce Vita

vineri, 23 octombrie 2009

My seasons...






Ador... in ordinea asta!

Pomii sau copacii cu licurici! Vara. Inghetata de vanilie pe plaja. Vara. Senzatia ca pe pielea mea poate reflecta soarele. Vara. Valurile care se sparg peste genunchii mei. Vara. Nisipul care arde, dar pe care il iubesc arzand, pentru ca imi da certitudinea palpabila ca sunt acolo. Vara.Leandrii roz de pe plaja. Vara. Kenny G pe plaja. Vara. Dj Rhynno sau alti Dj. Vara.


Petalele de flori care au impresia ca sunt fulgi de zapada. Primavara. Mirosul de flacari. Nu stiu la ce dau oamenii foc dupa ce se topeste zapada, dar mereu e un fum specific in aer. Primavara.Pregatirile pentru Paste. Primavara. Ziua mea. Primavara. Freziile si lalele. Si astromeliile care apar fix la sfarsitul lui aprilie. Primavara.


Nucile care de-abia s-au copt. Toamna. Mustul si painea de casa. Toamna.Schimbarea garderobei, cautarea manusilor preferate, esarfele noi, esarfele vechi... Toamna. Prezentarile de moda pentru urmatorul sezon. Toamna. Fumul de tigara amestecat cu parfumul nou. Reintalnirile. Redeschiderea unor locuri dragi, care te fac sa uiti ca nu mai sunt deschise terasele. Toamna. Sunetul frunzelor sub pasi. Mirosul frunzelor uscate. Castanele de pe trotuar. Si mai ales ca ti-e frig si te cuibaresti in mine. Toamna.


Mirosul specific al frigului. Zapada care scartaie si are o sclipire speciala care apare doar sub soare, sub luna plina sau sub felinare. Iarna. Dorul de povesti la gura sobei. Amintirile. Planurile noi care le depasesc pe cele vechi. Listele. Dorintele. Cadourile frumos impachetate in hartie rosie. Iarna. Schimbarea parfumului. Luminile de pe strazi. Targurile de cadouri. Timp de teatru. Filme lungi la care nu adormi, pentru ca e frig. Iarna.

Imi place sa colectionez diverse chestii care au legatura cu anotimpurile mele. Am o masinuta galbena care se incadreaza perfect in fiecare anotimp. Trec cu ea prin toate.

2 comentarii:

Rareș spunea...

Fiindu-mi mereu dor de iarnă, nimic nu întrece mirosul de frig. AI hibernat până acum, apropo?

Annie spunea...

Nu cred... Dar ma tot bantuie cheful de o leneveala care aduce a hibernare. Undeva la Sibiu, eventual.:)