Dolce Vita

luni, 1 decembrie 2008

Himere...




Nu reusesc sa-mi amintesc exact ce anume caut. Probabil ca pe mine, dar altfel, sau intr-un alt context, sau in alta parte. Daca nu stiu ce caut, cum sa fac primul pas spre regasire? Stiu sigur ca e ceva ce am mai avut... dar nu stiu daca in realitate sau doar intr-un vis ce parea real. Nu stiu in care dintre lumile mele imi este locul, dar stiu ca nu le mai vreau pe toate. E greu sa te regasesti cand in jurul tau e ceata si intrezaresti doar figuri neclare. Nu stiu de ce ma incapatanez sa nu arunc felinarul asta vechi si spart, a carui flacara de-abia mai palpaie. Nici macar nu-mi lumineaza calea, ci arunca umbre care deformeaza si mai mult realitatea... sau ceea ce pare a fi real in fata mea.

Nici nu am nevoie de lumina. Pot sa pasesc si in ceata, si in intuneric. Nu trebuie decat sa cred ca voi ajunge la destinatie, indiferent cat de departe ar fi... Mi-ar fi mult mai usor daca as stii ce anume caut. Simt ca ratacesc in povestea altcuiva.

Si totusi, totul pare atat de clar si de simplu cand ma tii de mana, desi nici tu nu stii incotro mergem! Cred ca a inceput sa-mi placa sa ne ratacim. Atat de mult, incat mi-e teama ca-mi va fi dor de acest sentiment de nesiguranta dupa ce voi ajunge la destinatie.

Sunt atat de multe intrebari... Oare sa caut un felinar nou sau sa-l repar pe cel vechi? Oare vreau sa vad ce ascunde ceata? Oare o sa-mi placa ce voi gasii la capatul drumului? Daca aleg o singura lume, fara ceata si himere, unde o sa ma mai ascund cand nu stiu ce vreau?

6 comentarii:

Rareș spunea...

Mda, greu cu felinarele. Importantă e lumina. Vei ști, apoi.

Annie spunea...

Nu-i asa de usor cu lumina... In functie de unghiul din care privesti, lucrurile pot parea uneori altfel decat sunt in realitate. Da, stiu ca la alta lumina te refereai!:)

Rareș spunea...

Vezi? :)

Annie spunea...

Nu... Intrezaresc doar.:)

Raluca spunea...

Foarte fain postul..ma regasesc oarecum printre cuvintele impletite...oricum mi-a creat o anumita stare care tinde sa persiste...

Alex spunea...

:) intrebari... preferatele mele :)
insa importante sunt mereu raspunsurile...
ai grija de tine si de zambet, restul... stii tu ! :)